Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

duminică, 5 mai 2013

Cadou de Paste

Va urez sarbatori fericite si pline de caldura si lumina si sa sper ca ati petrecut sarbatoarea Invierii alaturi de cei dragi, indiferent ca e vorba de familie si/sau de prieteni. N-am sa ma lansez in discutii lungi despre ce seminifica de fapt aceasta sarbatoare si cum a ajuns sa fie tratata pentru ca ar fi, cred eu, degeaba pentru ca ma indoiesc ca persoanele carora le lipseste bunul simt citesc acest blog.

Am vrut doar sa va urez toate cele bune si sa va multumesc pentru ca mi-ati fost aproape in ultimele luni, mai ales atunci cand am avut nevoie - ma refer in mod deosebit la articolele din campania vALLuntar si la concursul Libris. Si pentru ca va sunt intr-adevar recunoscatoare, am vrut sa ofer o carte cadou unuia dintre voi. Din pacate, nu aveam decat o carte de oferit, asa ca am recurs la random.org. Asadar, un norocos va primi un exemplar din Fata modificata, carte careia ii gasiti recenzia aici.

Fiecare comentariu la unul din articolele mentionate mai sus a primit cate un numar (doar comentariile, nu si raspunsurile). Asa arata lista si castigatorul (click pe imagine pentru a mari)

        

Felicitari Dani si astept un e-mail la adresa povesti_intunecate@yahoo.com in care sa-mi lasi numele complet, adresa si un numar de telefon.

Sarbatori fericite!

3 comentarii:

  1. Felicitariii! Ce surpriza placuta o sa-i faci:x

    RăspundețiȘtergere
  2. bravo ei felicitari! asta chiar ca a fost surpriza din partea ta, sa ne mai faci astfel de surprize:)!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.