Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

luni, 30 iunie 2014

Jurnal: Ziua mea de leneveală

Dacă m-ar întreba cineva cum definesc eu o zi de leneveală, răspunsul ar fi, invariabil, același: o zi de zăcut în pijamale cu laptopul în brațe și televizorul deschis, uitându-mă la seriale, filme sau filmulețe pe youtube. În definiția mea nu includ nici măcar schimbatul din pijamale, cu atât mai puțin ieșitul afară, așa că obișnuiam să-mi enervez puțin (ok, puțin mai mult) prietenii care trebuiau să tragă de mine ca să ies în parc pentru că vara nu voiam decât să lenevesc.

Totuși, cred că săptămânile care s-au scurs de când sunt în vacanță sunt dovada perfectă că anul acesta am încercat să obțin un echilibru între lenea mea maximă și alte activități „de vară”, așa că anul acesta pot să spun că am devenit mai cooperantă la ieșitul din bârlogul meu. Totuși, ieri mi-am oferit o zi de făcut nimic (și cu ocazia asta am aflat că m-am schimbat suficient de mult cât să nu pot să rezist la prea multe zile din astea fără să mă plicisesc).

Nici măcar nu știu exact când am luat hotărârea să nu fac nimic. Știu că am intrat dimineața (mă rog, vorba vine, era gen 1, dar ieri m-am trezit târziu) pe blog și, neavând nimic scris dinainte (uneori mă apucă scrisul la ore imposibile, așa că salvez articolele pentru a doua zi) și nici inspirație, am deschis youtube-ul ca să caut niște muzică numai bună să-mi intru în ritm. Doar că pe pagina de start am găsit un filmuleț nou pe unul dintre cananele care reușesc mereu să mă distreze, Cinema Sins, cei care fac seria Everithing Wrong With. (EWW e o serie de filmulețe în care sunt subliniate cu mult umor „greșelile” din anumite filme. Nu sunt neapărat lucruri care strică filmele, ci mici scăpări de la montaj, unele clișee din scenariu, mostly fun stuff. Dacă îi privești relaxat, înțelegând că n-au nimic cu filmul, ci o fac pentru distracție, atunci sunt super-amuzanți.) Și pentru că n-am putut să mă opresc la un singur filmuleț, l-am deschis și pe cel despre primul film din seria Percy Jackson, pe care nu-l văzusem. Totuși după primele 20 de secunde, când m-am prins că Posidon e Hunt, tipul-super-awesome din Grey's Anatomy și că Zeus e Sean Bean, m-am hotărât să văd flmul... și așa a început leneveala!

Filmul în sine nu m-a dat peste cap, mi-am petrecut jumătate din el încercând să-mi dau seama ce scene o să găsesc în filmulețul EWW și cealaltă jumătate fără să-mi pese cu adevărat de personaje, întrebându-mă *spoiler* de ce Percy credea că salvându-și mama din Infern o să se rezolve și problema fulgerului dispărut *end of spoiler*. După ce s-a terminat, mi-am dat seama că n-aveam nicio șansă să-i scriu o recenzie pentru că nu aveam material nici măcar pentru 2 paragrafe. Așa că am intrat pe blogger să văd ce scriseseră alții. Și am găsit articolul Leontinei, care mi-a amintit de toate desenele animate pe care le iubeam când eram mică. Și mi-am amintit că acum 2 ani, am petrecut vreo 2 săptămâni uitându-mă la toate cele 5 sezoane din X-men și că îmi propusesem să repet experiența cu X-men: Evolution (mda, X-men au fost preferații mei dintotdeuna). Așa că vreo 4-5 ore le-am petrecut uitându-mă la primul sezon (găsiți tot serialul integral pe youtube, pus de cei de la Marvel aici - [link]). Nu mă așteptam să mă prindă atât de mult, dar după fiecare episod reacția mea era asta:


Șiiii se făcuse seară și mi-am dat seama că dacă încep încă un sezon, o să se facă 3 noaptea, așa c am lăsat-o baltă și m-am apucat de citit. Începusem Vegetal sâmbătă, citisem cam o treime, așa că m-am pierdut în carte.... și când am ridicat ochii din ea era 1 noaptea, dar nu mai aveam mult, așa că....


Și în loc de 3, s-a făcut 2 jumate. Și așa doamnelor și domnilor, s-a încheiat ziua mea de leneveală totală. Ca dovadă, azi nu mă mai pot opri din scris :)) Pe lângă acest articol, am mai schițat vreo 2 recenzii, una de carte, una de film, diseară merg la Clubul de Lectură Nemira, deci mi s-au încărcat bateriile mai ceva ca ale iepurașului Duracell.

Unde voiam să ajung cu toate astea? Absolut nicăieri, dar simțeam că pe lângă câștigul meu de energie, a ieșit ceva bun din ziua de ieri, și anume un articol. De acord?

10 comentarii:

  1. Vara trecută sau acum două veri m-am uitat și eu la toate sezoanele din X-Men Evolution și aproape că mi-e rușine de cât de mult mi-a plăcut :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu, nu mă mai pot opri din privit :)) Noroc că sunt puține și scurte, altfel nu cred că mai făceam alceva vara asta :))

      Ștergere
  2. Filmul de la Percy Jackson mi s-a părut o mare dezamăgire, cartea este mai bună, sau cel puțin este ceva mai interesantă. Eu am văzut mai întâi filmul, și după am citit primul volum al seriei, dar mi-a plăcut, și plănuiesc să mă apuc și mai departe.
    Leneveala este un lucru bun, și citatul pe care l-ai pus la început m-a făcut să realizez că vara mea de pierdere a timpului este minunată așa cum este, chiar și fără prea multă activitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-a plăcut citatul :) Cât despre film, am hotărât că n-am să-l folosesc ca să judec cartea, așa că încă există șansa s-o citesc la un moment dat, nu e prima dată când aud că seria asta merită :)

      Ștergere
  3. Deci trebuie să mă uit și eu la X-Man. Am impresia că o să-mi placă.>3 Și cât ador eu zilele de vacantă și de leneveală.
    Ultima imagine...mă regăsesc în acel ,,citat”.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Caută desenele animate, eu așa m-am îndrăgostit de universul mutanților... deși, acum dacă mă gândesc mai bine, nu știu dacă au același farmec la alte vârste, mie mi-au plăcut pentru că eram deja familiarizată cu personajele și poveștile lor... Deci dacă nu te atrag desenele, poți încerca filmele, în special ultimele 2 („First Class” și „Days of Future Past”) sunt geniale :)

      Ștergere
  4. Și eu lenevesc, de obicei cu o carte în mână. Mama a zis că mi le va confisca într-o zi pentru că de multe ori mă opresc din ce fac ca să citesc și ei bine, mda. Chiar dacă ai lenevit, tot ai făcut ceva până la urmă.. Am și eu zile ca acestea iar după ce trec mă întorc în forță.

    zi frumoasă
    bobiță

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact așa m-am simțit și eu a doua zi, ca și cum revenisem în forță. Mă bucur că nu sunt singura :)

      Ștergere
  5. Dulcea lene de vacanta :)) Momentan, eu mi-am propus sa citesc (intr-un final) seria "Cantec de gheata si foc" si sper sa ajung la zi si cu serialul :D O vacanta placuta in care sa te bucuri in fiecare zi de leneveala de vara >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DADADADADA! Citește-o neapărat, abia aștept să văd cum ți s-a părut. Mai ales că e vară, ai tot timpul să citești fără oprire! Eu una după ce m-am apucat, nu m-am mai putut opri până n-am terminat toate cărțile publicate la vremea respectivă :))

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.