Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

marți, 13 august 2013

Until I hate it!


Cu totii cred ca am avut un moment cand ascultam obsesiv o melodie. Cam asa ma simt eu de azi-dimineata incoace, dar pur si simplu imi place prea mult ca sa ma pot opri. E vesela, optimista, jucausa... numai buna pentru vara! Ascultati-o, poate va corup si pe voi s-o puneti pe repeat :))

3 comentarii:

  1. Imi place melodia, e draguta. Exact asta patesc si eu uneori cu melodiile, imi place una atat de mult incat o ascult non-stop, pana cand ma plictisesc de ea :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place melodia, e genul meu. Si eu patesc la fel, ascult pana incepe sa ma enerveze, sau refuz sa ascult o melodie pana la capat pentru ca ma enerveaza apoi imi place la nebunie.
    La ora actuala ma enerveaza la nebunie melodia cu eschimosul ala mic chinezoi:-) :-) :-) lala lala lalalala http://m.youtube.com/watch?v=3O1_3zBUKM8&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D3O1_3zBUKM8
    Cred ca pana la urma o sa inceapa sa imi placa:-) :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Onerepublic sunt geniali . Eu de obicei nu ascult in mod obsesiv o melodie, deoarece cu trecerea timpului ea isi pierde din intensitate, insa imi place sale reascult la interval de o luna sau doua .

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.