Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

luni, 1 aprilie 2013

Have you seen it?!

Dragoni si zombii si Jon si Robb si... ok, nu stiu de unde sa incep :))

Ideea e ca tocmai s-a terminat primul episod din sezonul 3 din serialul Game of Thrones (Urzeala tronurilor) difuzat de HBO si mi-a placut enorm! Am asteptat un an de zile sezonul nou si acum cand abia a inceput, mai ca nu-mi vine sa cred. E incredibil, superb, fabulos si.. it has dragons!

M-as apuca acum sa va povestesc tot ce mi-a placut si cat de awesome mi s-a parut episodul, dar dupa cum am demonstrat mai sus, nu sunt in stare sa-mi organizez coerent ideile :)) Daca stiti serialul, atunci ma intelegeti, iar daca nu... Go see it! NOW! Look, here's a taste:


Daca sunteti fani ai cartilor si/sau serialului, va invit la discutii pe forumul roman dedicat seriei Cantec de Gheata si Foc si serialului Game of Thrones -> [link]

2 comentarii:

  1. Intr-adevar a fost inegalabil! Și când te gândești că mai sunt doar 9 episoade, că în nouă săptămâni se va termina... Dar să ne bucurăm de ele!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. il am si eu si vreau sa il vad! vreau mai intai sa termin un alt serial The vampire diaries care imi place!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.