Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

joi, 27 septembrie 2012

Sa nu plangem si sa asteptam sezonul al IV-lea din Jurnalele Vampirilor


Astazi am terminat de vizionat ultimul sezon din serialul "Jurnalele Vampirilor". Asa cum stiti, acesta are la baza seria de carti cu acelasi nume scrisa de L. J. Smith, insa povestea este cu totul alta.

Nu o sa ma apuc sa va povestesc actiunea serialului, pentru ca bineinteles o stiti, insa in aceasta postare o sa va spun parerea mea despre acest serial.

Sezonul intai mi s-a parut cel mai bun si reusit din toate punctele de vedere. Actiunea era simpla, iar viata protagonistilor deloc incurcata si amalgamata. Mi-a placut la nebunie si chiar eram dornica sa vad continuarea si pe Katherine in actiune. Ba chiar am crezut ca al doilea sezon ii va fi destinat in totalitate. Stefan era vampirul bun si nobil, in timp ce Damon era opusul sau. Elena avea o familie, o cea mai buna prietena, o rivala la scoala ba chiar si un profesor interesant de istorie. Poveste care in mare respecta cartea si de care chiar am fost fascinata.

Dar din sezonul al doilea lucrurile s-au schimbat radical. De ce Jena trebuia sa moara, Jeremy sa nu fie fratele Elenei, ci verisorul, Bonnie o vrajitoare care se simte folosita de cei supernaturali, iar Elena sa se complice atat? Recunosc ca nu mai retin exact actiunea sezonului al doilea, pentru ca nu m-a impresionat foarte mult si nu l-am revazut, insa stiu ca din acest sezon lucrurile au luat-o razna si am inceput sa ma plictisesc, motiv pentru care ma uitam la el doar cand imi aminteam.

Iar gradul meu de plictiseala a crescut considerabil in sezonul al treilea, cand toata actiunea s-a invartit in jurul Originalilor si modului imposibil de a-i ucide. Acum sufletele se transfera dintr-un corp in altul, viata nu mai e ceeace pare, iar vrajitoarele sunt nemuritoare si mor de la o tepusa? Pe bune nu am inteles mai nimic din acest sezon. Prea multe ite incalcite, prea multe morti si mult prea multa dorinta de putere. Nu am putea lua o pauza de la goana pentru putere din Mystic Falls?

Acum ca Elena este aproape un vampir in ultimul episod, sunt curioasa ce ne va rezerva al patrulea sezon la care nu stiu daca o sa ma uit de placere sau curiozitate. Insa chiar as vrea sa vad cat de complicate sunt vietile personajelor pe care le iubim (niciodata nu am negat ca sunt fanul lui Paul Wesley, am chiar si un afis cu el in camera) pentru ca in comparatie cu ele, eu ma simt chiar perfecta :))

Oricum pana pe 12 Octombrie, cand episodul 1 din sezonul al IV-lea va fi lansat pe vplay, o sa imi fac diverse scenarii. Voi nu?

P.S. Scuze pentru titlul postarii, nu este chiar atat de original si este ceva cam lung, dar asta e tot ce mi-a venit acum in cap.

9 comentarii:

  1. Abia astept.Nici nu stiu cum a venit deja octombrie:|.Sper sa treaca atat de repede timpul si pentru alte seriale:X

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am vazut filmul, dar o sa arunc si eu o privire pe primul sezon :)

    RăspundețiȘtergere
  3. De abia astept noul sezon. Numar zilele

    RăspundețiȘtergere
  4. l-am gasit eu aseara, acum il downloadez

    RăspundețiȘtergere
  5. abiastept:))
    trebuie sa mi termin sezonul 3
    nu ne plangem,asteptam oricat va fi nevoie,acum a aparut grey sezon 9 si imi place foarte mult,da deja de la episodul 3 cred k nu ma mai uit ca dispar unele personaje din peisaj si nu-mi place:)):))

    RăspundețiȘtergere
  6. A inceput!va doresc vizionare placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. fa-ti timp si uite-te, desi nu mor dupa vampiri si alte chestii de genul asta, serialul m-a prins si pe mine in joc! imi place, dar nu atat de mult incat sa stau cu sufletul la gura si cu gandul numai acolo, insa nu e chiar o pierdere de timp! are actiune multa, suspans si rasturnari de situatie care mie imi plac!

      Ștergere
  8. Intre timp am inceput si eu primul sezon dar recunosc ca merge greu nici timp nu-i din belsug dar nici nu m-a prins iremediabil

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.