Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Oferte  (click pe imagini pentru detalii)
Oferta Nemira
Oferta libris.ro

miercuri, 8 august 2012

Cine vrea la film?

"Clary Fray, o fată de cincisprezece ani, are darul Vederii... un dar pe care ceilalţi oameni nu-l au. Ea vede vampiri, vârcolaci, zâne, demoni şi alte creaturi care populează Lumea din Umbră."

Va suna cunoscut? Daca da, inseamna ca ati citit macar una dintre cartile seriei Instrumente Mortale a Cassandrei Clare. Si daca v-a placut, atunci cred ca veti fi incantati sa aflati ca veti putea vedea curand ecranizarea primului volum (Orasul Oaselor)!

"ScreenGems/Sony a anuntat începerea filmărilor şi a lansat săptămâna trecută site-ul oficial al peliculei (click), de unde veţi putea afla numele actorilor implicaţi în acest proiect cinematografic. Lansarea filmului este programată pentru luna august 2013."

In plus, conform imdb, actrita care o va interpreta pe Clary Fray este Lily Collins (Alba ca Zapada din Mirror Mirror), iar pentru fanii Game of Thrones, rolul lui Jocelyn Fray e jucat de Lena Headey (Cersei).

Asadar... cine e nerabdator?

8 comentarii:

  1. Hm, m-ai făcut curios cu distribuția. Lily Collins mi s-a părut superbă în rolul Albei-ca-Zăpada (chiar dacă are problema aceea cu sprâncenele neobișnuit de groase). Pe Lena Headey nu mi-o pot închipui în alt rol decât cel al nesuferitei Cersei, așa că filmul ăsta o să mă ajute.
    Până atunci însă mă pot apuca de lectură, deoarece primele 2 volume ale seriei se odihnesc deja pe rafturile bibliotecii (mulțumită surorii mele care le-a achiziționat).

    RăspundețiȘtergere
  2. norocosule eu am doar volumul 3 orasul de sticla:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Și ca să vă fac și mai mult în ciudă, m-am ambiționat și aproape am terminat „Orașul Oaselor”. Dacă tot vreau să văd filmul, trebuie să citesc cartea, mnu? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am citit cartile dar imi doresc mult de tot sa o fac ! Si abia astept filmul , normal !

    RăspundețiȘtergere
  5. am imprumutat si eu cartile din biblioteca verisoarei mele . Nu va spun cat a ,, codcodacit" pana a fost de acord sa mi le dea :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am citit Printul mecanic , volumul 2 din Dispozitive infernale , si am ramas ... Waw ! Mi-a placut la nebunie , chiar daca nu citisem primul volum . Cartea era impumutata de la o colega ce a castigat-o lan un concurs , si eram asa de geloasa :((

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am inca seria asta dam am citit primul volum tot imprumutat este superb

    RăspundețiȘtergere