Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde.
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

vineri, 18 mai 2012

Oferta Nemira

Va vorbeam zilele trecute despre o carte pe care am indragit-o, si anume Wyrm, scrisa de Orson Scott Card. Daca v-a placut prezentarea si ati vrea sa cititi cartea, acum este momentul s-o cumparati deoarece editura Nemira ofera 35% reducere la toate volumele lui Orson Scott Card:


Pentru o lista completa a ofertelor Nemira, click aici.

6 comentarii:

  1. sincer, n-am mai citit sf de mult timp..in perioada liceului a fost pasiunea mea , alimentata cu Dune si alte "bunatati", acum am trecut pe fantasy

    RăspundețiȘtergere
  2. O oferta foarte buna pentru doritori

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ma prea dau in vant dupa Orson Scott Card. Insa as vrea sa incerc Jocul lui Ender. Am auzit ca este o carte buna si anul viitor va fi ecranizata, motive in plus pentru a o trece pe lista de lectura.

    RăspundețiȘtergere
  4. @giorgiana: Daca vei dori vreodata sa te reintorci, macar pentru o carte-doua la SF, atunci OSC e un scriitor numai bun pentru asta. Cartile lui te fac sa-l iubesti ca autor, fiecare carte din motive diferite. Mi-a placut enorm tot ce am citit de el.

    @Laurentzyu: Ai auzit bine, este o carte absolut fantastica, te tine in priza pe tot parcursul lecturii iar finalul e pur si simplu bulversant. Si desi e primul volum dintr-o serie, poate fi citit si ca roman independent (continuarea are loc la 3000 de ani dupa evenimentele din primul volum. Totusi, eu am iubit intraga serie). Ti-o recomand, si ti-o recomand inainte sa vezi filmul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh, da! O sa incerc primul volum si o sa vad cum este (desi cred ca o sa ma cucereasca), si daca o sa imi placa (mai mult ca sigur) voi continua seria. Poate o vor reedita cei de la Nemira, pentru ca pe site nu mai este disponibila. :(

    RăspundețiȘtergere
  6. mie mi se par geniale romanele plasate in viitor

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.