Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

marți, 20 martie 2012

Precomanda Evernight (Evernight #1)

Pentru a precomanda Evernight de Claudia Gray click aici.



Descriere:
In zorii primei zile de şcoală, Bianca încearcă să evadeze. Traversează în goană pădurea, dar cineva este pe urmele ei…

Nevoită să-şi părăsească oraşul natal, Bianca urmează să studieze la Academia Evernight, o şcoală misterioasă, cu tradiţie de sute de ani, adăpostită într-o stranie clădire gotică. Elevii pe care îi întâlneşte aici sunt ciudat de perfecţi: atrăgători, deştepţi şi… primejdioşi! Din prima clipă, Bianca îşi dă seama că locul ei nu este aici.

Apoi îl întâlneşte pe frumosul Lucas, un singuratic la fel ca ea. Nici el nu este “genul Evernight” – încalcă regulile şi nu-i agreează pe snobi; o previne pe Bianca să aibă grijă de ea şi să se protejeze… chiar şi de persoana lui.
Între cei doi tineri se creează însă o legătură care, în ciuda tuturor opreliştilor, nu poate fi negată. Bianca va risca totul ca să fie cu Lucas, dar vechi secrete întunecate îi despart… făcând-o pe tânără să pună sub semnul întrebării toate principiile ei de până atunci.

Hm... Ce cred eu? Inainte de toate, mentionez ca titlul postarii-sursa e O noua lume a vampirilor ni se dezvaluie. Asadar, daca luam in calcul asta si urmatoarele parti din descriere: Lucas este frumos si singuratic, el o previne sa sa protejeze... chiar si de persoana lui si vechi secrete intunecate ii despart... Cine mai are un Twilight flashback in afara de mine? :)) (Bine, sunt si partile cu scoala misterioasa, dar cum n-am citit Academia Vampirilor, nu pot face o comparatie.)
Nu ramane decat sa vedem cat de mult seamana cu adevarat Evernight cu Amurg/AV si daca diferentele o fac mai iubita sau dimpotriva.

5 comentarii:

  1. Alexandra Gheorghiev28 martie 2012 la 23:33

    doamne
    cat am asteptat cartea asta
    numai eu stiu :-<
    mi.o doresc atat de mult :-<

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu vreau sa o citesc , dar nici nu stiu ce sa incep si ce sa las pe alta data!!

    RăspundețiȘtergere
  3. n-am citit decat recenziile, pare o acrte buna. dar nu stralucita./..cum este de ex. spulbera-ma...care mi-a placut foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  4. Cartea chiar mi-a facut cu ochiul , in acele zile in care abia aparuse , dar apoi mi-am cam pierdut interesul :(

    RăspundețiȘtergere
  5. copia nu are valoare, asa ca nimic nu se va putea compara cu seria amurg

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.