Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

vineri, 12 februarie 2016

Jurnal: Detoxifiere

Una din activitățile mele preferare când sunt în sesiune e să încep să-mi imaginez ce voi scrie despre semestrul care a trecut. Nu scriu efectiv nimic în timpul sesiunii din superstiție, nu vreau să fiu prea optimistă în ciorne, pentru ca apoi să pic ceva, nici să fiu pesimistă și să am dreptate (Sesiunea e perioada în care studenții cred în noroc, ritualuri și spiritualitate. Serios, Politehnica are chiar o biserică în campus, e poreclită Sfântu Cinci). Și a fost o plăcere deosebită să-mi imaginez acest articol, pentru că aveam de gând să-mi plâng de milă.

M-am răzgândit între timp, dar adevărul e că fost un semestru nașpa. Nu el în sine, comparativ cu mult-temutul semestru 2 din anul 2, a fost mic copil. Doar că mi-a pierit mie orice chef. A fost primul semestru în care nu am mai călcat aproape deloc pe la cursuri (cu o excepție notabilă, dar m-am mutat la altă serie pentru că voiam cursul ăla, era aiurea să nu mă duc), în care nu mi-am făcut nicio temă până în ianuarie (și nu cred că mai fac prostia asta vreodată, presesiunea asta mi-am mâncat nervii, timpul și orele de somn ca să obțin totuși punctajele de intrare în examen) și în care la toate examenele, fără excepție, am învățat maxim o zi. Sictirul meu s-a simit și în notele finale, dar nu excesiv, am trecut tot, sunt destul de mulțumită (tot cu o excepție, a fost o materie la care credeam că o să iau 9-10 și am luat 7, pentru că la o problemă de 2 puncte din examen am făcut o greșeala de grădiniță. Nici acum nu înțeleg cum naiba am putut să fac o confuzie așa de stupidă, dar whatever, a trecut, am trecut, nu-mi mai pasă).

Totuși, acum că s-a terminat, parcă nu mai am așa mult chef să mă plâng. Da, a fost nașpa, dar s-a terminat, am o vacanță binemeritată acum, mi-am primit deja orarul pentru semestrul viitor și în mod miraculos, o să pot să ajung la bazin în 3 dimineți pe săptămână, așa că azi mi-am reînoit abonamentul. Am înotat, încă pot să simt un iz de clor pe piele (ceea ce îmi place, asociez mirosul cu relaxarea), simt o căldură plăcută în muschi... parcă a avut un efect detoxifiant, am lăsat în urmă tot sictirul, toată furia și frustarea (am avut iar niște materii și niște profi care parcă se chinuiau să fie cât mai plictisitori și inutili), vreau doar să mă bucur de vacanță, să citesc, să scriu, să înot și să uit de toate rahaturile.

Și când începe semestrul, vreau să-mi continui detoxifierea și să scap de niște chestii care au ajuns să nu mai fie oportunități, ci obstacole, vreau să-mi caut lucruri în care să merite să-mi investesc timpul... și vreau să mă apuc de căutat ceva de lucru pentru la vară, pentru că unul din lucrurile faine pe care le face facultatea asta e că ne obligă să ne angajăm în vara dintre anul 3 și 4, dar ne și ajută să găsim posturi unde putem să vedem pe pielea noastră cum e să lucrezi în lumea reală.

Vreau multe chestii nu? Hai, încă una de final: vreau să vă recomand 2 evenimente faine: primul începe azi la 19:00 la Cărturești Carusel, o punere în scenă a poveștii Chestiune de preț din volumul Witcher: Ultima dorință, iar al doilea are loc mâine, de la 16:00 la Red Goblin, și este lansarea volumului Delirul încapsulat de Florin Pîtea. Sper să ne vedem pe-acolo, eu abia aștept să merg pentru că mi se pare cea mai faină metodă să-mi încep vacanța.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.