Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

luni, 4 august 2014

Copacul cu cărți



Pentru că mi s-a părut interesantă experiența de a citi în parc, imediat ce am aflat că s-a organizat încă un astfel de colț de lectură în aer liber, de data asta în Parcul Cișmigiu, am mers și eu la Copacul cu cărți.

Primul lucru pe care l-am căutat a fost, efectiv, copacul cu cărți. Eram curioasă ce ar putea fi în el, având în vedere că din informațiile de pe net, am aflat doar că editura Nemira oferise niște cărți, dar din poze părea că se găsesc și de la alte edituri. La fața locului, păreau să existe inclusiv cărți donate și mi s-a părut interesant faptul că rezultatul final era un amestec din care oricine putea găsi ceva pe placul lui.



Eu însă aveam deja o carte începută în geantă, Ingredientele iubirii, ceva drăguț și roz, pentru că aveam chef de ceva dulce și siropos (mi se mai întâmplă să am și „pofte” din astea). Spre norocul meu, am prins loc liber pe cea mai minunată chestie ever: e ca un hibrid simpatic între un șezlong și un hamac... e ca și cum ai sta pe un nor. Soră'mea, pe care am corupt-o să mă însoțească, are o părere puțin diferită: l-a denumit, citez, „ză hamac from Hell” pentru că i s-a părut ciudat faptul că dacă te miști spre una din părți, hamacul se înclină. Mie mi-a plăcut enorm. Oricum, aveau și scaune, bean-bags, pături, pe scurt, de toate pentru toți!


Atmosfera a fost perfectă. Spre suprinderea mea, inclusiv plozii super-gălăgioși care umpluseră parcul n-au fost o problemă pentru că 1) părinții lor erau destul de de treabă cât să-i facă să tacă în zona de lectură și 2) la un moment dat a început un atelier unde s-au dus toți ca moliile la bec și au tăcut frumos din gură. Pe fundal nu se auzea decât o muzică în surdină și păsările din parc. Pe scurt, era spațiul perfect pentru citit, habar n-am când a trecut timpul.

Spre seară, m-am întrerupt din lectură pentru că începuse un spectacol de improvizație și deși n-am putut rămâne prea mult, mi-a plăcut puținul la care am asistat. La fel, din privirea scurtă pe care am aruncat-o peste programul Copacului cu cărți, atelierele și spectacolele par foarte interesante. Din păcate, evenimentul durează doar până pe 6 august, așa că dacă aveți chef de citit într-un cadru organizat și într-o atmosferă creată special pentru lectură, dați o raită prin Cișmigiu și relaxați-vă lângă lac, cu o carte bună!

De asemenea, există și un concurs pe pagina lor de facebook la care puteți participa -> [link]

2 comentarii:

  1. Ce minunata e idea asta, pacat ca doar Bucurestiul are parte de asemenea ocazii... tare as vrea sa vina si prin alte orase cu astfel de initiative.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul acesta, Bucureștiul împlinește 555 ani de la prima atestare documentară, așa că se organizează mai multe evenimente culturale, dar și prin alte orașe au început să se miște lucrurile legate de cărți, în special în Cluj, sau cel puțin așa mi se pare mie. Oricum, sper ca încet-încet, evenimentele astea să se răspândească în toată țara :)

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.