Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

luni, 7 aprilie 2014

De citit: Ultimul avanpost de Lavinia Călina

Vă spuneam acum câteva zile că am participat la lansarea romanului Ultimul avanpost pentru că eram curioasă cum arată o distopie nu doar scrisă de o româncă, ci și plasată în România. Și pentru că fragmentele de roman pe care ni le-a citit Lavinia au fost superbe, m-am hotărât să recomand ei cartea în cadrul rubricii De citit.

Descriere:
Al treilea Război Mondial a luat sfârşit, iar România anului 2046 este Regat. Logodită cu prinţul Alex şi fiică a Ministrului de Interne, tânăra Diane trăieşte o viaţă luxoasă şi lipsită de griji, ocupată cu discursuri, dileme cu cea mai potrivită garderobă a zilei şi păstrarea aparenţelor cuplului regal. Printre petreceri, călătorii obositoare, speech-uri învățate pe de rost și accesele de furie ale prinţului, Diane contemplă fără prea mult entuziasm un viitor previzibil. Însă viața i se schimbă complet într-o singură noapte, atunci când este răpită de către un grup de rebeli, pentru care guvernarea autoritară a regatului întruchipează răul absolut.
Acţiune, răsturnări neaşteptate de situaţie, intrigi, romance – iţele unei poveşti în care eroina învaţă două adevăruri cruciale: nimeni nu este cine pare la prima vedere, iar alegerile luate au întotdeauna consecințe.
Va reuși Diane să risipească misterul și, mai ales, va reuși să descopere în final care este adevărata ei identitate?

Dacă descrierea nu v-a convins, vă mai spun că Laviniei i-au plăcut atât Hunger Games, cât și Divergent și că deși romanul ei și nymphette_dark99 nu au prea multe în comun, Lavinia s-a apucat de scris după ce a terminat nymphette pentru că și-a dat seama că nu numai că își dorește, dar ar putea scrie la rândul ei. Așadar, dacă vreți să citiți un roman distopic scris de cineva care iubește aceleși cărți ca voi, Ultimul avanpost e alegerea perfectă. Și imediat ce găsesc ceva timp liber o să o citesc și eu și o să vă spun cum mi s-a părut :)

3 comentarii:

  1. Am cumpărat recent cartea asta, după ce am citit un fragment de pe Elefant și chiar mi s-a părut interesant, plus că vreau să citesc mai mulți autori români. Până acum nu am fost deloc dezamăgită de ei, de cei contemporani adică. Abia aștept să mă apuc de ea, și sunt curioasă să aflu și alte păreri despre carte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am mai auzit de carte pana acum, pare interesanta, poate-i dau o sansa...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am auzit pana acum de acest roman, dar descrierea pare interesanta. O sa-l citesc cu prima ocazie, chiar sunt curioasa in privinta lui.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.