Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

joi, 13 februarie 2014

De citit: Zi după zi de David Levithan

Atunci când îmi cumpăr o carte nouă sau îmi alcătuiesc o listă de cărți pe care mi le doresc, foarte rar merg „la sigur”. Am criteriile mele (de care nu țin cont întotdeauna, uneori merg și pe instinct) așa uneori găsesc ceva neașteptat de frumos, iar alteori o dau complet în bară, însă chiar și atunci, foarte rar regret alegerile făcute. Totuși, atunci când recomand cărți sunt destul de rezevată, în special atunci când n-am citit eu însămi cartea. Tocmai de aceea rubrica De citit nu ține deloc pasul cu aparițiile de pe piața de carte din România.

Există, însă, și excepții, cărți care au o descriere atât de interesantă încât știu că o să-mi placă sau, dacă o să mă dezamăgească, știu că o să-mi asum „țeapa” de a le fi recomandat public, pentru că cel mai dezamăgit cititor o să fiu eu. Din fercire, până acum, dintre cărțile recomandate (și citite, mai am câteva de care trebuie să fac rost), n-am greșit cu niciciuna, așa că sper să n-o dau în bară nici acum.

Suntem în februarie și fie că ne place sau nu, luna asta toată lumea se învârte în jurul cuvântului „iubire”. Piața de carte nu face excepție, însă dintre descrierile pline de îndrăgosteală pe care le-am citit în ultimul timp, una m-a convins în mod deosebit:

Desciere:
Zi după zi un alt trup. Zi după zi o altă viaţă. Zi după zi îndrăgostit de aceeaşi fată.
Un adolescent care-şi spune, simplu, A, se trezeşte în fiecare dimineaţă într-un alt trup, trăind o altă viaţă. Niciodată nu e prevenit în legătură cu locul unde se va afla sau persoana în trupul căreia va fi. A s-a împăcat cu situaţia lui şi chiar şi-a stabilit câteva reguli „de supravieţuire”: Niciodată să nu se ataşeze prea tare. Să evite să fie remarcat. Să nu se implice. Totul până într-o zi când se trezeşte în corpul lui Justin şi o cunoaşte pe iubita acestuia, Rhiannon. Regulile sale stricte nu se mai aplică. Pentru că, în sfârşit, a găsit pe cineva alături de care vrea să rămână pentru totdeauna, zi după zi.
O poveste fascinantă, ce lansează o provocare: putem iubi cu adevărat pe cineva menit să ia altă înfăţişare în fiecare zi?
- Sursa

Am scris la un moment dat că nu-mi place să vorbesc despre cărți ce nu pot fi măcar precomandate - dacă nu chiar cumpărate - dar pe pagina de facebook a colecției scrie că romanul va fi disponibil în librarii în luna februarie, așa că mi-am zis să vă anunț să stați cu ochii pe noile apariții din librarii pentru că eu una cred că acest roman chiar merită citit. Voi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.