Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

miercuri, 31 octombrie 2012

Rezultatele concursului de Halloween



In primul rand, vreau sa va multumesc tuturor celor care ati participat la concurs. Mi-a placut sa va citesc parerile, va multumesc pentru incurajari si sper sa continuati sa urmariti blogul!


Castigatorii (sau, mai bine zis, castigatoarele) acestui concurs sunt cassady - cu infricosatorul scor de 232 de comentarii, care a castigat un voucher de 40 de lei oferit de libris.ro - si Larisa Oana, care a castigat Revelatia de Kelley Armstrong, carte pusa la bataie de Andra.

Felicitari, fetelor! O sa va rog sa-mi trimiti un e-mail la adresa povesti_intunecate@yahoo.com in care sa-mi lasati datele personale (nume complet, adresa, numar de telefon).

Mai jos este clasamentul final:
• cassady - 232 comentarii
• Larisa Oana - 89 comentarii
• Alexandra Gheorghiev - 97 comentarii
• Andreea - 54 comentarii
• Paun Cezara - 34 comentarii
• AlexaAle - 33 comentarii
• Stephany - 18 comentarii
• Stan Dana - 11 comentarii
• giorgiana - 2 comentarii

Inca o data, felicitari tuturor si bravo castigatoarelor! Multumim de asemenea sponsorului acestui concurs, libris.ro, o librarie online unde gasiti sute de carti la preturi exceptionale si unde va puteti comanda chiar si carti in engleza, ca sa va bucurati de povesti in limba in care au fost scrise.

Halloween intunecat!

9 comentarii:

  1. Felicitari fetelor.O sa mai particip ,cand se va lua si dupa continutul comentariilor.Ce am comentat si la aceea postare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim @Andreea.
    Ce ma bucur ca am castigat.
    A, da, felicitari, cassady, scorul tau e wwooow

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc mult acum iti trimit datele

    RăspundețiȘtergere
  4. nush cum se face ca eu nu primesc newletterul desi sunt abonata.ori calculatorul meu e de vina,ori....eu nu am stiut de concurs:((((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu imi primesc newsletter-ele in fiecare zi

      Ștergere
    2. Am mai primit plangeri legate de newsletter asa ca am modificat serviciul de abonare. Acum ar trebui sa mearga, incearca-l si let us know :)

      Ștergere
  5. Felicitari si tie larisa oana si multumesc fetelor pentru felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
  6. felicitari cassady:D vad ca si acum te lupti tot pentru un voucher:D

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.