Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

sâmbătă, 6 octombrie 2012

Recenzie - Doar cei buni spioneaza de tineri (Fetele Gallagher #4)

Asa da! In sfarsit, raspunsuri! Multe raspunsuri, multe explicatii, multe revelatii... Stiu ca aceasta carte nu e ultima din serie, dar e ultima tradusa la noi si sincer, mi se pare un sfarsit mai mult decat perfect.

Intrebarile si-au primit raspuns. Cammie a fost supusa la examenul suprem, cel al vietii, si dupa parerea mea, l-a trecut. Nu cu brio, nu poti scapa nevatamat dintr-o lupta spion-spion, cu atat mai putin dintr-una spioni-invatacei versus spioni-experimentati din Cerc, dar Cammie a supravietuit si a aflat raspunsurile la multele intrebari care pe mine, ca cititor, deja incepusera sa ma enerveze.

Ally Carter a reusit sa construiasca pe parcursul a 3 volume o anume tensiune in cititor si sa-i starneasca toata curiozitatea, pentru ca in acest roman, autoarea se dezlantuie, crescand si mai mult tensiunea pana in punctul maxim, in care totul erupe. Am citit cartea pe nerasuflate (marti dupa-amiza am cumparat-o, marti seara era gata) si uneori, aproape ca nu-mi puteam tine ochii la randuri, dornica sa sar cateva paragrafe ca sa ma asigur ca, intr-un fel sau altul, totul o sa fie ok.

N-am sa va spun ce se intampla sau cum se temrina, ajunge ca v-am dezvaluit ca protagonista nu moare. Despre restul personajelor... ramane sa aflati voi insiva. Ceea ce va pot spune e ca acest volum e mult mai bun decat celelalte, ca e mult mai incarcat de actiune si, dupa cum v-am repetat de cateva ori, plin de raspunsuri.

Spor la citit!

20 de comentarii:

  1. Oh, ce bine ca macar are un final fericit :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mi-am cumparat toata seria dar nu m-am apucat inca de ea. In curand ... )

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am luat ultimul volum. Imi place mult recenzia. Consider ca este o serie ce merita citita si nu trebuie sa lipseasca din nici o biblioteca

    RăspundețiȘtergere
  4. @Stephany: Cammie nu moare, dar dupa cum am spus, nici nu iese perfect nevatamata din situatiile in care intra, asa ca finalul nu e neaparat fericit.

    Plus ca acesta nu e finalul seriei, in strainatate a aparut deja volumul 5, iar 6 trebuie sa apara anul viitor :)

    @Alexa: ma bucur ca ti-a placut recenzia :)

    RăspundețiȘtergere
  5. nu este una dintre seriile mele preferate

    RăspundețiȘtergere
  6. mda,macar se termina cu un final fericit
    imi place foarte mult recenzia,eu nu am decat primele doua volume,insa nu le-am citit
    felicitari pentru recenzie

    RăspundețiȘtergere
  7. Mersi. Si apuca-te de citit, o sa vezi ca o sa-ti placa ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. daca tot o laudati o s-o incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
  9. O serie laudata mult, dar care nu imi face cu ochiul!

    RăspundețiȘtergere
  10. sincer nici mie dar o sa ma pronunt mai bine dupa ce o incerc

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu nu am citit inca seria,insa am vazut ca sunt numai pareri pozitive despre aceasta.

    RăspundețiȘtergere
  12. M-am apucat de seria Casa Noptii , care are 8 volume si eu sunt deabia la volumul 3 , si mi-am spus ca dupa aceea incep sa citesc seria :)

    RăspundețiȘtergere
  13. spor la citit in continuare @stephany

    RăspundețiȘtergere
  14. spor la citit @stephany,eu acum citesc experimentul angel,si mai am jumate de carte din ea,poate ca dupa ce termin cartile din biblioteca mea,desi nu sunt multe,o sa incep aceste carti de buzunar.

    RăspundețiȘtergere
  15. na-m citit inca experimental angel desi mi-as dori

    RăspundețiȘtergere
  16. Cred ca o sa reincep sa citesc aceasta serie doar ca sa ajung la aceasta carte. Recenzia ta e .. superba<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recenzia este foarte buna dar tot nu reusesc sa ma apuc de cartea asta

      Ștergere
  17. daca as face rost de bani pentru carti cu siguranta ca aceste carti nu s-ar afla pe lista mea de prioritati insa imi place subiectul abordat, adica eu cred ca m-ar relaxa o astfel de lectura!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost sau inca este o reducere pe site-ul editurii, ar trebui sa profiti de ea :)

      Ștergere
    2. sunt carti usurele ce-i drept

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.