Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

marți, 16 octombrie 2012

Ofeta Flash: Sfarsitul Pamantului de Lucius Shepard

Doua volume. 880 de pagini. 40% reducere, dar atentie, doar pana maine (17.10) la ora 10:00.



Culegere de short-story-uri SF, cartea Sfarsitul Pamantului i-a adus lui Shepard un premiu World Fantasy. Despre aceasta carte, The New York Times Book Review afirma ca: "Nu exista aproape nimic in science-fiction, cu atat mai putin in literatura horror, si foarte putin in literatura mainstream, pe masura spectrului sau vizionar, a atmosferei sclipitoare si a prozei sale lucide." In cartea lui, conform SFRevu, putem intalni: "Viziuni gnostice, dimensiuni ascunse, salturi temporale, coborari in iad, patrule-fantoma si alte concepte din lumea pulp-ului sunt revitalizate intr-o proza densa, cu dialoguri si decoruri exceptionale"

Asadar, profitati acum, cat inca e valabila reducerea. Spor la citit!

7 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Sincer mie chiar nu mi se pare interesanta, nu mi-a starnit deloc curiozitatea

      Ștergere
    2. Din pacate, nu stiam nimic despre carte asa ca n-am avut la dispozitie decat descrierea de pe site-ul Nemira. Dar am un volum de Shepard pe care planuiesc sa-l citesc si atunci o sa pot spune mai multe despre el si cartile sale astfel incat sa-mi iasa prezentari mai reusite :)

      Ștergere
  2. Nu este genul meu.Sau cel putin acest SF nu cred ca l-as citi.

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar ma amuza titlul, tinand cont ca peste tot se discuta de sfarsitul lumii:)), si unii sunt atat de ........incat si-au facut si un kit de supravietuire, doamneeeeee deci nu pot sa cred caexista si astfel de oameni, am citit chiar ca a aparut si o televiziune care pregateste lumea pentru marele sfarsit! ei bine, o carte in genul acesta ar fi deovrata acum in ultimele zile de viata ale noastre:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asata-i tare cu televiziunea n-o stiam dar am vazut ca au inceput sa goleasca conservele de prin magazine face lumea provizii de parca dca vine sfarsitul lumii iti mai trebuie mancare :))

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.