Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

marți, 9 octombrie 2012

Atingerea umbrei (AV #3) - partea I in editie de buzunar

Astazi, la toate chioscurile de presa a aparut revista Bravo impreuna cu primul volum din cartea Atingerea umbrei, volumul 3 din seria Academia Vampirilor. V-am pierdut? Ideea e simpla: volumele 3, 4, 5 si 6 din AV sunt prea mari pentru editia de buzunar, asa ca fiecare va fi impartit in cate 2 volume. Asadar, astazi apare prima jumatate din volumul 3 si peste doua saptamani, continuarea.

Eu deja mi-am cumparat-o, pentru ca seria m-a captivat, si aveam de gand sa astept sa cumpar si volumul 2 pana sa ma apuc de carte... dar sincer, nu cred ca am rabdarea necesara. Mai ales cu o asemenea descriere:

"Lissa Dragomir este o printesa moroi, cu un rarisim dar de a stapani magia spiritului. Ea trebuie aparata in orice moment de strigoi (mortii vii), cei mai fiorosi vampiri. Puternicul amestec de sange omenesc si vampiresc din venele Rosei Hathaway, cea mai buna prietena a Lissei, o face sa fie dhampir. Rose si-a dedicat viata unei misiuni mai mult decat primejdioase: s-o apere pe Lissa de strigoi, care si-au jurat s-o faca asemeni lor.
O premonitie intunecata incolteste in mintea lui Rose si umbre fantomatice prevestesc un rau cumplit ce se apropie tot mai mult de portile de fier ale Academiei. Strigoii strang cercul si cer razbunare pentru vietile luate de Rose. Intr-o lupta mai apriga decat cel mai infricosator cosmar, Rose va trebui sa aleaga intre viata, dragoste si cele doua fiinte care conteaza cel mai mult pentru ea... dar oare alegerea ei înseamna ca doar unul dintre ei va supravietui?"

Parca vad ca maine dimineata o sa fi terminat cartea si o sa incerc sa fac rost de volumul hardcover, ca sa vad ce se intampla. Dar si daca il gasesc de imprumutat, tot o sa-mi cumpar colectia in editie de chiosc. Imi place prea mult, asa ca mi-o doresc in biblioteca!
Voi ati rezista tentatiei de a citi?

18 comentarii:

  1. o da! Cat de mult astept ziua de maine sa imi cumpar cartea.( in orasul meu revista apare miercurea :( )

    RăspundețiȘtergere
  2. am citit-o dar as prefera alte carti in biblioteca

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda, am reusit sa rezist pana acum cateva ore, dar apoi am inceput-o... si acum deja am terminat-o. totusi, recenzia o sa o scriu peste doua saptamani, cand citesc si cealalta jumatate.

    Oricum, ceea ce va pot spune e ca e bine impartita, nu iti da chiar totul pe tava, dar nici nu te lasa intr-un cliffhanger care sa-ti manance nervii.

    RăspundețiȘtergere
  4. este o carte buna dar nu e genul de carte pe care ai reciti-o odata terminata

    RăspundețiȘtergere
  5. Lectura placuta! tot mai multi tineri sunt atrasi de sf-uri cu vampiri! mie nu prea imi plac, cu exceptia seriei amurg, nicio alta carte cu vampiri si varcolaci nu mi-a starnit curiozitatea. imi place sa citesc pentru a ma relaxa nu pentru a sta cu inima cat un purice:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Tinerii de azi (categorie in care ma includ) sunt atrasi de orice poveste de dragoste cu ceva supranatural sau distopic in ea.

    Totusi, nu mi se pare ca exista prea multi cititori de SF, daca nu exista si iubire in acea poveste. (Si cartile cu vampiri care sunt azi bestsellere nu sunt SF-uri, ci Fantasy, pentru ca nu e nimic stiintific in ele ;) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fantasy da , ai dreptate:)) m-am exprimat eu gresit! si eu ma includ in categoria tinerilor din ziua de azi am 21 de ani:D, dar vreau sa spun ca daca cineva ma pune sa aleg dintre un fantasy sau un romance mai repede aleg romance, sper ca m-am facut inteleasa!

      Ștergere
    2. Sunt total de acord cu tine, problema e ca si cartile au un trend si ultimii ani sunt in trendul fapturilor supranaturale, cine stie cand o sa fie romance in trend

      Ștergere
  7. lectura placuta tuturor>:D<
    eu o am cartea,trebuie sa ajung la acest volum si sa o citesc,iubesc foarte mult aceasta serie:x si m-a atras prin povestea de iubire:X,este o serie ce merita citita.

    RăspundețiȘtergere
  8. categoric merita citita dar cam atat nu exceleaza

    RăspundețiȘtergere
  9. E nu mi-am luat seria,deoarece am primul volum harcover si astept sa fie toata seria asa...Oricum nu pot spune este una din seriile pe care le astept cu nerabdare.

    RăspundețiȘtergere
  10. pe mine m=a impresionat foarte mult legatura stransa dintre rose si lissa,care este o legatura foarte puternica

    RăspundețiȘtergere
  11. Mi-am luat volumul, dar sunt putin ingrijorata cu privire la urmatoarea parte . va avea aceiasi coperta ? Asta ar fi naspa :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, romanele in doua parti au aceeasi coperta, insa mie mi se pare ok asa, nu vad de ce ar avea coperti diferite, avand in vedere ca sunt editii de buznuar...

      Ștergere
  12. uneroi ma cam enerva legarua dintre ele pentru ca nu le putei vedea ca personaj independent

    RăspundețiȘtergere
  13. eu o sa merg azi la librarie si o sa imi iau cartea..pe celelalte 2 le-am citit in 4 zile :))...mama ce iubesc cartile astea!!!(in fine eu le citesc mai mult pentru Dimitri si Rose, dar cartea e buna oricum)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.