Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

marți, 11 septembrie 2012

Academia Vampirilor in editie de chiosc

Cei care au cumparat astazi revista Bravo au avut parte de o surpriza: primul volum din seria Academia Vampirilor in editie de chiosc :)!

Descriere:
"Academia Sf. Vladimir nu este o şcoală ca oricare alta, ci un loc secret, ascuns în străfundurile pădurilor din Montana, în care moroii (vampiri vii şi muritori) sunt educaţi în tainele magiei, iar tinerii dhampiri (jumătate oameni, jumătate vampiri) sunt antrenaţi să-i apere de atacurile sângeroase ale strigoilor (morţi vii), cei mai înspăimânttori şi mai periculoşi vampiri.
Rose Hathaway, o fată dhampir, se pregăteşte să devină gardă de corp pentru prietena ei cea mai bună, prinţesa moroi Lissa Dragomir. Antrenamentul pentru lupta cu strigoii este unul dur şi epuizant, iar, pe lângă intrigile şi comploturile din Academie, situaţia ei se complică din cauza unei idile tăinuite şi interzise. Având o legătură psihică ieşită din comun, cum nu s-a mai întâlnit de secole, cele două eroine încearcă să facă faţă ameninţărilor…"
- Sursa

Inca de cand a aparut prima data seria, am fost... curioasa cu privire la ideea unei scoli pentru vampiri, pentru ca n-am inteles niciodata ce s-ar putea preda, ca sa nu mai spun ca nu-mi pot imagina cum arata cantina lor. Dar in ciuda curiozitatii, nu mi-am cumparat cartile pentru ca atunci cand aveam fonduri, aveam alte romane mai sus pe lista de "want". Asadar, sunt extrem de incantata ca seria o sa apara in editie de chiosc pentru ca asa o sa ajunga si in biblioteca mea. Normal, deja mi-am cumparat primul volum, deci, dupa cum v-am obsinuit, asteptati-va la o recenzie cat de curand.

8 comentarii:

  1. Ghanda sper ca o sa-ti placa seria, cel putin asta este seria mea fantasy preferata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. este o serie draguta dar nu suficient cat s-o vreau in biblioteca

    RăspundețiȘtergere
  3. Este o serie superba. Trebuie sa o citesc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Este genul de carte care se citeste usor si repede

    RăspundețiȘtergere
  5. sper sa va placa aceasta serie,eu una am adorat-o si m-am impretienit foarte bine cu personajele,abiastept sa citesc volumul 2

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu este o serie pe gustul meu cu siguranta asa ca nici nu ma incumet sa o citesc insa tie iti urez doar un spor mare la citit, ca poate ai si terminat-o in prezent, asta e alta poveste:))

      Ștergere
    2. s-ar putea sa ai dreptate @paun catalina cezarina si sa fi terminat alexandra seria poate primim si noi mai multe detalii

      Ștergere
  6. spor la citit volumul 2 @alexandra gheorghiev

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.