Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

luni, 18 iunie 2012

Secretul lui Spencer (Micutele Mincinoase si secretele lor #4)

Incepand de maine (19 iunie) la toate chioscurile de presa puteti gasi impreuna cu revista Bravo cartea Secretul lui Spencer, volumul 4 din seria Micutele Mincinoase si secretele lor.

Descriere:
"Degeaba speră micuţele mincinoase că pot trece neobservate. Urmează Spencer…
Îşi dă întâlnire cu un tip despre care află… câteva lucruri stupefiante! Cum şi Melissa este înşelată în aşteptările ei, îi propune lui Spencer să se răzbune împreună pe el. Dar, desigur, aventura celor două surori nu poate să aibă un final cu adevărat fericit.
Iar aici intervine rolul meu: să aflu toată povestea şi s-o dau în vileag…"

In plus, gasiti un fragment din carte pe blogul Leda, aici.

5 comentarii:

  1. este o serie pe care imi pare rau ca n-am cumparat-o , dar sigur se vor ivi ocazii..s-a suprapus cu alte aparitii si oferte

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu le-am cumparat , dar acum regret nespus. Probabil le voi cumpara candva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu am reusit sa le cumpar dar ma gandesc ca vor aparea toate ca set cum sunt editiile de chiosc Cercul secret sau fortele rauluisi atunci le voi achizitiona

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu mi le-am cumparat deoarece nu am citit seria Micutele Mincinoase. O sa mi le cumpar dupa ce o sa citesc cele 4 volume aparute ale seriei. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. nu le-am cumparat si nici nu cred ca le-as cumpara, poate daca le-as primi cadou le-as citi...nu stiu ce sa mai zic de aceasta serie

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.