Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

joi, 9 februarie 2012

By Andruska

Buna lume, ce mai faceti?

Sincer eu nu prea stiu ce fac. Citesc "Dune" de Frank Herbet de la Editura Nemira (o editie mai veche) si e super interesanta care imi place mult.
Momentan sunt in sesiune si nu am mai avut timp sa imi afisez activitatea mea literara, caci nu prea am ce (doar daca nu vreti sa va vorbesc despre management, matematica, microeconomie and so on). Insa la sfaristul lunii februarie, inceputul lunii martie, vor veni cu noutati (recenzii & concursuri) plus ca vreau sa va anunt ca in curand voi organiza un concurs mare, cu un premiu pe masura.

Hint: se va lansa curand un film dupa o serie de carti

Daca v-ati prins, felicitari, iar daca nu....atunci surpriza va fi si mai mare.

Altceva? Ma gandesc sa fac un nou design si astept sugestii si propuneri. La urma urmei este si blogul vostru, unde parerea voastra conteaza.

Era sa uit: ii multumesc Ghandei pentru ca a fost un blogger activ si ca nu ne-a uitat postand in continuare noutatile editoriale si vreau sa-i cer scuze atat ei, cat si voua ca nu am mai intrat.

2 comentarii:

  1. am intentionat sa cumpar si eu dune, adr dupa ce am citit o recenzie nu mi-a mai atras atentia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cartea e geniala daca iti place sau macar agreezi genul SF. Altfel, nu cred ca sunt foarte multi pentru care intriga sociala si politica (si poate si religioasa) sa compenseze latura SF.

      Eu, una, iubesc seria, mi se pare un masterpiece. [link recenzie]

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.