Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

duminică, 11 septembrie 2011

Precomanda Blestemul din Swoon la Editura Leda

Pentru a putea precomanda, dati click pe imagine!

8 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place coperta..dar despre continut..nu am auzit pareri chiar asa bune:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Pretul de precomanda a fost acceptabil...Mie imi place titlul, e misterios.

    RăspundețiȘtergere
  5. Gheorghiev Alexandra6 ianuarie 2012 la 21:10

    imi place titlul,poate o sa mi-o iau cand mai scap la bani oleaca,is o problema banii la mine:))

    RăspundețiȘtergere
  6. O am si eu si imi place foarte mult! Deabia astept volumul 2! :D Sper sa ii faca o coperta pe masura, le fel de frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.