Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

marți, 19 iulie 2011

Precomanda Altfel de Ingeri de Lili St. Crow

Precomada aceasta carte dand click pe imagine si beneficiezi de o reducere de 25%:

10 comentarii:

  1. iupii ast e mai ieftina ca cealalalta.. suuper!!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am citit-o. nici nu am auzit de ea. cine a citit-o, im izice si mie daca e frumoasa?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici nu este lasnata pe piata, insa din cate am inteles este o carte superba.

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoasa seria am citit ambele volume..il atsept pe al 3:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Am auzit ca este o serie buna...si Dru un personaj deosebit.

    RăspundețiȘtergere
  6. Gheorghiev Alexandra6 ianuarie 2012 la 22:45

    am auzit ca dru anderson seamana putin cu rose hathaway,interesant,sper sa mi-o iau intr-o buna zi...;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie sa imi iau si eu Ingerul Mecanic pentru ca le am pe primele doua din Instrumente Mortale! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. tipa care face pe dura pe coperta, insa nu ma atrage

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.