Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

marți, 3 septembrie 2013

Cartea de pe plaja #1: E usor sa te iubesc

Anul trecut le-am numit Lecturi la paturica, anul acesta o sa va prezint cartile pe care le-am citit la mare cu titlul Cartea de pe plaja. Primul roman de care am avut chef a fost E usor sa te iubesc din simplul motiv ca aveam chef de o lectura usoara si titlul m-a convins ca de asta voi avea parte.
Fals, fals, cat se poate de fals!

Rezumat:
Jacqueline nu l-a remarcat niciodata pe Lucas pana in ziua in care a salvat-o. Apoi, el parea sa fie peste tot, ca un inger pazitor. Nu si-a dat seama ca el nu se va multumi sa-i salveze viata, ci o va ajuta sa si-o repare.

Lucas a remarcat-o de la incept, detestand modul in care iubitul ei parea s-o ia de buna. Atunci cand cei doi s-au despartit, Lucas voia sa ii arate lui Jacqueline ce inseamna sa fii iubita. Insa inainte sa aiba ocazia sa-i vorbeasca, i-a salvat viata. Nu stia ca ea va fi cea care il va ajuta sa-si infrunte demonii.

My view:
Avand in vedere ca romanul se incadreaza in categoria Young Adult ma asteptam la o poveste pentru adolescente care viseaza la triunghiuri amoroase in speranta ca se vor gasi doi vampiri care sa se bata si pentru ele. Nu e. E o carte realista, plauzibila care ridica niste probleme serioase, cum ar fi violul si modul cum acesta e tratat in societatea actuala (ma rog, in cea americana, insa nici noi nu suntem mai prejos. Ba dimpotriva). Dramele personajelor nu sunt fortate sau puerile, nu sunt exagerate, protagonistii nu sunt o pereche de "drama queens", ci niste tineri adevarati carora viata reala le-a scos in cale suficient de multe probleme incat sa nu-si creeze la randul lor unele imaginare.

Povestea de dragoste dintre cei doi e pur si simplu frumoasa. Nu e fortata, se intampla incet, treptat, firesc. Evolueaza natural. Cred ca asta mi-a placut cel mai mult la roman, naturaletea prezenta la fiecare pas. Scenele romantice erau pur si simplu gesturile mici cu impact mare pe care le retine oricine in propria poveste.

Actiunea e plauzibila, personajele sunt plauzibile, povestea iti lasa senzatia ca ar putea sa se intample in camera de camin vecina. Stilul scrierii te face sa uiti ca e o poveste imaginata si te convinge pur si simplu. Romanul a fost primul meu contact cu editura Epica si toate asteptarile mi-au fost depasite cu mult. E usor sa te iubesc e un Young Adult care ar trebuiu citit de toti tinerii adulti. E o carte despre doi luptatori care chiar ar putea servi drept model unor adolescenti.

Iar citatul acesta m-a lasat pur si simplu fara cuvinte:
Dragostea nu e lipsa logicii
ci logica examinata si recalculata
incalzita si pliata sa se potriveasca
pe contururile dinlauntrul inimii.


© Tammara Webber - E usor sa te iubesc - Editura Epica

6 comentarii:

  1. este o idee geniala;)) Cartea asta a facut foarte mare valva si nu am inteles nicodata de ce anume, ma rog, cel putin nu pana ce nu am citit recenzia ta .

    RăspundețiȘtergere
  2. Am mai auzit de aceasta carte, dar nu am avut curiozitatea sa o citesc. Acum, dupa ce am citit recenzia ta, cred ca o sa-i dau o sansa ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca-l chema lucas...si mie mi-a placut mult cartea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt o fraiera.! Multumesc mult pentru observatie, am corectat. Am citit si alte carti de cand am terminat-o si de asta n-am retinut corect numele personajului...

      Ștergere
    2. O sa-i iau un miel de Paste, poate ma iarta :))

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.