Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

duminică, 1 septembrie 2013

Provocarea verii #12

12. Povesteste-ne despre vara ta preferata.                                                   

Desi sunt inca la mare, ieri s-a incheiat in mod oficial vara, deci as putea s-o aleg cu usurinta pe asta pentru ca desi examenele mi-au scurtat-o, le-am trecut cu brio si asta mi-a dat o senzatie enorma de satisfactue. In plus, am incercat sa valorific cum am stiut si cum mi-a placut mai bine putinul timp liber care mi-a ramas. Am refacut blogul, am participat la evenimente legate de carti (exceptand cateva lansari, 2013 e primul an in care fac asta, deci a fost awesome cu totul!), am reusit sa ies cu familia si in cateva weekend-uri, nu doar in concedii, am iesit de cateva ori cu prietenii... Pe scurt, imi place ce a iesit!

Totusi , vara mea preferata cred ca va ramane cea dintre clasa a 6-a si a 7-a. Nu s-a intamplat mare lucru in acele 3 luni, insa abia ma certasem destul de dureros cu o prietena foarte buna si am suferit destul de tare (la 13 ani, chestiile astea par marile drame ale omenirii, si poate mi-ar fi parut si acum daca n-as fi invatat cateva chestii esentiale atunci). Toata vara nu m-am vazut cu niciun coleg, asa ca am petrecut tot timpul in familie, si spre deosebire de cliseele din filmele americane, nu m-au ignorat si nici eu n-am urlat ca nu ma inteleg, ci chiar ne-am inteles foarte bine si au discutat cu mine ore si zile in sir si m-au ajutat sa depasesc momentul (ok, chiar suna ca marea drama a omenirii). Atunci probabil ca s-au sudat relatiile mele cu ai mei si cred ca vara aceea a avut un rol decisiv asupra conceptiilor mele despre familie. Asa ca ramane totusi preferata mea...

5 comentarii:

  1. http://just-other-things.blogspot.ro/2013/08/provocarea-verii-12.html

    RăspundețiȘtergere
  2. http://myblogmworld.wordpress.com/2013/09/05/provocarea-verii-12/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am lasat si link-ul de la provocarea verii 13 tot aici, pentru ca maine este 15 si am vazut ca tu nu ai rezolvat-o inca: http://myblogmworld.wordpress.com/2013/09/14/provocarea-verii-13/

      Ștergere
    2. Am anuntat pe facebook-ul blogului ca voi rezolva provocarea #13 dupa 15 sept si ca o sa caut eu rezolvarile pe blogurile celor care au ajuns la #12, dar apreciez ca mi-ai lasat link-ul :D

      Ștergere
  3. http://cuvintedesprecuvinte.blogspot.ro/2013/09/provocarea-verii-11_13.html

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.