Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

joi, 8 august 2013

Provocarea verii #3

3. Daca ar fi sa recomanzi un film perfect pentru o zi torida de vara, care ar fi acela si de ce? (Eventual, spune-ne si cateva cuvinte despre actiunea filmului)

Nu prea ma pricep la recomandari de filme, mi se pare ca totul e chiar mai subiectiv decat in cazul cartilor (in primul rand pentru ca in cazul unei carti, ai libertate totala de a-ti imagina locurile, oamenii, perspectiva, deci fiecare face ce vrea, pe cand in cazul filmului, primesti doar ce era in capul regizorului si unora s-ar putea sa nu le placa ceea ce tie ti se pare ok). Totusi, pentru vara as recomanda intotdeauna comedii. Mi se pare ca un film amuzant e in perfect acord cu starea se spirit pe care o asociez verii.

Am vazut recent un astfel de film, care m-a binedispus peste masura: Daddy Day Care, cu Eddie Murphy. E vorba despre un tata care, incercand sa gaseasca o gradinita potrivita pentru fiul sau si un nou loc de munca dupa ce a fost concediat, decide sa deschida el insusi o gradinita. Si desi se zice ca nu e o idee buna sa faci un film cu catei sau cu copii, acesta e mai mult decat reusit pentru ca pe langa povestea cu happy-end atat de specific americana, are o gramada de scene cu adevarat amuzante. Si o portie serioasa de ras mi se pare perfecta pentru o zi torida de vara :D

6 comentarii:

  1. Am văzut și eu o parte din filmul ăsta, știu că mi s-a părut amuzant :D Și mie vara mi se par potrivite comediile.
    Uite și postarea mea: http://just-other-things.blogspot.ro/2013/08/provocarea-verii-3.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite si linkul meu http://cuvintedesprecuvinte.blogspot.ro/2013/08/provocarea-verii-3_6.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Me and Marley sau Hatchi a dog's tale! amandoua sunt geniale! si se lasa cu multe pachete de servetele:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Linkul catre postarea mea: http://myblogmworld.wordpress.com/2013/08/10/provocarea-verii-3/

    RăspundețiȘtergere
  5. http://justmejustforever.wordpress.com/2013/08/12/provocarea-verii-3/

    Iata-l si pe al meu!!

    RăspundețiȘtergere
  6. http://new-books-new-movies.blogspot.ro/2013/08/provocarea-verii-3.html

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.