Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde.
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

luni, 11 februarie 2013

In August la cinematograf

Ce ziceti, de data asta filmul va bate cartea? Pentru ca sincera sa fiu, pe mine nu m-a incantat cu nimic Orasul Oaselor de Cassandra Clare


17 comentarii:

  1. Pe mine m-au incantat cartile din seria IM, chiar daca inca nu am terminat volumul 3. eu astept cu nerabdare filmul :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu as citio daca as avea de la cine s-o imprumut

      Ștergere
  2. În seria asta, dacă s-ar fi străduit mai mult, Cassandra ar fi putut scrie mai bine încât să facă cititorii să stea lipiți de pagini.
    Vreau să văd cum va juca Lena Headey, deși e un rol secundar, fiindcă eu nu mi-o pot imagina altfel decât ca regina Cersei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place si asa seria, stau lipida de carte cel putin 2 ore cand incep sa o citesc :))

      Ștergere
  3. nu am citit seria desi as fi putut sa le imprumut de la o prietena sa le citesc! nu ma atrage! vreau sa vad filmul ca sa vad daca imi place, dupa aceea le cumpar, depinde...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am sa-ti urmez exemplul, Catalina, pentru ca vreau sa vad filmul, mai ales ca spunea Sorin mai sus ca joaca Lena Headey.

      Ștergere
  4. Depinde de gusturi , eu prefer cartile deobicei, rar vreo exceptir\e in care sa fie mult mai frumoase filmele decat cartile

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu fiindca filmul nu poate reda detaliile dintr-o carte

      Ștergere
    2. Categoric , detaliile fac diferenta

      Ștergere
  5. Am vazut trailerul pus de tine de la film si am innebunit cu cartea:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. s-ar putea ca Ghanda sa aiba dreptate si filmul sa fie mai bun decat cartea asa ca nu te agita sa o cumperi

      Ștergere
    2. Eu am mai auzit si alte pareri ca ar fi buna . totusi nu regret ca am cumparat nici o carte pana acu asa ca nu cred ca o voi face de data asta

      Ștergere
    3. @Catalina: Andra a scris acest articol. Eu n-am citit cartile, deci nu stiu care va fi mai bun, dar stiu sigur ca am de gand sa vad filmul :D

      Ștergere
    4. scuzeee nu m-am uitat la cine a semnat articolul, my fault...

      Ștergere
  6. Am citit cartile,dar sunt nerabdatoare sa vad si filmul:)

    RăspundețiȘtergere
  7. nu ti-a placut seria?:)) toata lumea o adora! eu am auzit ca cele mai bune distopii sunt Jocurile foamei si seria Divergent! de astea doua vreau sa afc si eu rost, de restul nici gand! Oricum m-am lecuit cu seria Vrajitor si Vrajitoare de James Patterson CEA MAI PROASTA SERIE DISTOPICA

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.