Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

sâmbătă, 22 decembrie 2012

Postari de iarna #2 - Familia

As putea scrie kilometri intregi despre familie si cat de mult inseamna ea pentru mine. Din fericire, cerinta imi cere sa ma reastrang la iarna si la sarbatorile din aceasta perioada, altfel nu cred ca as sti de unde sa incep...si cu atat mai putin cand sa ma opresc.

Nu-mi pot imagina un Craciun departe de familie. Inteleg preferinta unora de a-si petrece sarbatorile alturi de prieteni sau colegi, dar pur si simplu nu ma pot vedea langa bradul altuia. Tin la prietenii mei si vrea sa impart cu ei unele momente unice, dar nu si pe acestea. Pentru mine, Craciunul=familie punct.

Explicatia e simpla: pentru mine Craciunul inseamna caldura caminului versus frigul de afara. Si nu cred ca exista caldura mai mare decat in sanul unei familii, nu cred ca exista un loc unde sa te poti incarca cu mai multa energie interioara decat acasa. Sunt perfect constienta de faptul ca am avut enorm de mult noroc sa am o familie fercita si unita care sa poata, ca intreg, oferi tuturor "combustibilul" necesar pentru a genera caldura interioara despre care vorbeam. Sunt constienta ca familia mea este ceva incredibil de nepretuit si e ceva pentru care sunt recunoscatoare, iar o parte din aceasta recunostinta mi-o arat petrecand alaturi de ei aceste zile dedicate pana la urma celor dragi, impartasind cu ei recunostinta si caldura mea.

Nu cred ca pot explica mai bine de-atat ceea ce simt alaturi de ai mei, nu cred ca exista cuvinte care sa descrie ceea ce simt cand ii vad cum inca se tin din mana sau danseaza impreuna sau au un mic moment in care se vede cat de mult tin unul la celalat. Pur si simplu nu exista cuvinte pentru asta, la fel cum nu exista cuvinte pentru a descrie placerea simpla a unei dimineti tarzii in care stam impreuna si ne desfacem cadourile, ascultand colinde si band ciocolata calda sau vin fiert...

Va urez si voua de pe-acum sarbatori fericite si sper sa le petreceti alaturi de persoanele care va pot oferi ceea ce imi ofera mie familia mea!

4 comentarii:

  1. Ghanda, din acest punct de vedere gandim exact la fel! nici eu nu suport sa petrec Craciunul cu altcineva decat cu familia mea! sunt niste momente unice si daca stam sa ne gandim bine, poate ca prietenii vor mai trai atunci cand parintii, bunicii, etc nu vor mai fi...Sarbatori Fericite va urez si eu de pe acum voua, si tuturor cititorilor blogului vostru!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aveti dreptate fetelor, Craciunul este sarbatoare de care nu ma pot bucura decat in mijlocul familiei mele, de la mic la mare. Sarbatori fericite si voua.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai primit o nominalizare: http://oanabooks.wordpress.com/2012/12/23/the-blog-of-the-year-2012/

    RăspundețiȘtergere
  4. Ati primit o nominalizare de la mine: http://corisbookfrenzy.wordpress.com/2012/12/24/liebster-award/

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.