Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Blogul are haine noi!


Dupa cum puteti vedea, blogul si-a schimbat putin aspectul. De data asta, a avenit randul meu sa ma joc cu imaginile si culurile. E prima data cand fac chestia asta in blogger, deci sper ca n-am dezamagit pe nimeni. Totusi, interfata e super-prietenoasa, aproape ca mi-a servit totul pe tava.

Bannerul, insa, e "opera" mea. M-am jucat cu o idee care cred ca va e familiara tuturor: faptul ca romanele te poarta dincolo de lumea rece si gri intr-o alta lume, una vie, plina de culoare si de fantezie. Iar paleta de culori pamantii merge, cred eu, cu ideea de toamna tarzie.

Dar in final, voi sunteti cei care decideti... Asadar, va place?

11 comentarii:

  1. Mie imi place mult ce-a iesit, iar aspectul per ansamblu e unul foarte reusit:). Si bannerul ti-a iesit foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. ne place,imi place la nebunie,va felicit pentru tot ceea ce faceti:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu va felicit pentru activitatea si pentru munca pe care o depuneti constant pe blog facand-ul atat de placut si primitor pentru noi toti

      Ștergere
  3. Superb pe buna ca ma face geloasa mi-as dori si eu sa am pe toti peretii numai carti :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-ar placea sa am o biblioteca mareeeee de tot plina de carti

      Ștergere
    2. Yupiiiii blogul are acum haine de sarbatoare, e trendy :)

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.