Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde.
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

vineri, 9 decembrie 2011

Concurs Utv si editura Leda


(pentru detalii, click pe imagine)

8 comentarii:

  1. m-am inscris, dar din pacate nu prea am avut noroc

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu m-am inscris, dar noroc nu am avut din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Gheorghiev Alexandra5 ianuarie 2012, 00:40

    m-am inscris,dar nu am avut noroc:))),din pacate:))

    RăspundețiȘtergere
  4. da...pe minut se inscriau 10 pers..:))..cred ca trebuia sa fi tare norocos..sa castigi

    RăspundețiȘtergere
  5. M-am inscris si ... nu am castigat! :(( Mi-as fi dorit DIVERGENT!

    RăspundețiȘtergere
  6. Gheorghiev Alexandra7 ianuarie 2012, 21:51

    da si eu mi-as fi dorit divervent:x,asta este,norocul nu tine cu noi:))

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.