Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

marți, 22 noiembrie 2011

Pasiune de Lauren Kate

Înfruntarea trecutului poate schimba viitorul! Lucinda și-ar da viața pentru Daniel. Și chiar a făcut-o. Iar și iar. De-a lungul timpului, cei doi îndrăgostiți s-au regăsit și au fost dureros despărțiți de fiecare dată. Dar poate că nu e nevoie să fie mereu așa... Luce este sigură că ceva – sau cineva – din trecut o poate ajuta și se aventurează în vieţile ei anterioare, singurele care îi pot dezvălui frumuseţea tragică a iubirii dintre ea şi Daniel, dar şi misterul sumbru al blestemului care o împiedică să se desăvârşească. Pe parcursul odiseii sale se va revedea într-un caleidoscop de epoci şi de versiuni și va fi, pe rând, martora şi protagonista pasiunii şi a morţilor ei înfiorătoare. Iar Daniel o va urmări prin trecutul lor, îngrozit de ceea ce s-ar putea întâmpla dacă ea ar rescrie istoria. Povestea lor de dragoste ar putea arde în flăcări... pentru totdeauna. - Sursa

Cartea este volumul 4 din seria Damnare

10 comentarii:

  1. De abia aștept cartea!! :)
    Totul s-a întâmplat cu atâta repeziciune încât ultima pagina mi-a tăiat resuflarea, m-a lăsat suspendata în aer.

    O adevărată poveste de dragoste dintre o fata râvnita de un înger cât și de un demon.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am inceput sa citesc primul volum, Damnare si abia astept sa ajung si la acesta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate nu am nimic din serie,insa am auzit ca este frumoasa si au niste coperti superbe:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, copertile sunt foarte frumoase. Imi place ca pastreaza aceeasi tema si aceeasi fata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Gheorghiev Alexandra5 ianuarie 2012 la 19:16

    am inceput sa o citesc:x,este atat de romantica 8->,iar povestea de dragoste e superba:x

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu acum cateva ore am terminat vol 1:))..e superba..abia astept sa citesc urmatorul:D

    RăspundețiȘtergere
  7. am terminat ieri Ratacire si azi cred ca ma apuc de Pasiune

    RăspundețiȘtergere
  8. Gheorghiev Alexandra6 ianuarie 2012 la 20:39

    abiastept volumul 4:X:X,sper ca anul asta apare:x

    RăspundețiȘtergere
  9. Pare draguta! Nu stiu cum e pentru ca nu am citit nicio carte din serie, dar asa cum am zis, par dragute! Totusi, deabia astept volumul 4! Poate pana atunci le citesc si eu pe celelalte.

    RăspundețiȘtergere
  10. Gheorghiev Alexandra7 ianuarie 2012 la 22:44

    iubesc povestea asta care m-a fermecat pe deplin:X,daniel grigorii <3

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.