Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde.
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

luni, 10 octombrie 2011

Concurs Libris pe blogul Nervi de toamna

Pzzike, adminul blogului de carte Nervi de toamna, organizeaza un concurs al carui premiu este o carte de pe libris.ro in valoare de maximum 35 ron. Nu trebuie decat sa spuneti pana la data de 19.10 de ce va doriti respectiva carte si aveti sansa s-o castigati!

Bafta tuturor! (cick pt link)

4 comentarii:

  1. hmm:-?..nu am mai auzit de blogul asta:D..imi place cum se numeste:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Niciodata nu am noroc la astfel de concursuri :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Gheorghiev Alexandra6 ianuarie 2012, 20:43

    daps,nici eu nu am noroc :((,asta e :-??....altadata

    RăspundețiȘtergere
  4. Data viitoare ca acum nu pot! Timpul a expirat! Adica GAME IS OVER! :))

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.