Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Oferte  (click pe imagini pentru detalii)
Oferta Nemira
Oferta libris.ro

vineri, 29 aprilie 2011

Crescendo de Becca Fitzpatrick

O intrigă de coșmar, un mister copleșitor, un înger păzitor de temut... Nora ar trebui să știe că viața ei este departe de a fi perfectă. Deși cu ajutorul lui Patch, iubitul și îngerul ei păzitor, a scăpat cu viață dintr-o serie de incidente cu totul neobișnuite, primejdia e departe de a fi trecut.

Relația cu Patch nu este în cel mai bun moment al ei, iar Marcie Millar pare mai hotărâtă ca oricând să-i facă Norei viața un coșmar. De parcă nu ar fi de-ajuns, un nor dușman încearcă să o distrugă, iar moartea tatălui ei rămâne în continuare un mister. Cum Patch nu numai că nu îi răspunde la întrebări, dar pare chiar să-i stea în cale, Nora se vede nevoită să afle răspunsuri de una singură. Nu se anunță o vară prea tihnită, nu-i așa? - Sursa

Cartea este volumul 2 din seria Ingerul noptii

6 comentarii:

  1. este o carte absolut superba ce sincer isi merita fiecare banut

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place titlul. Mi-ar placea sa o citesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare o serie buna. Imi place descrierea volumului, cred ca actiunea devine si mai interesanta decat in primul.

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place titlul e asa ciudat ma atrage:))..si seria pare faina..si eu vreau:(

    RăspundețiȘtergere
  5. Very beautiful ... Imi place foarte mult! Deabia astept vol. 3 :D !

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca e frumoasa, cel putin au mai disparut vampirii si varcolacii!

    RăspundețiȘtergere