Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

joi, 22 noiembrie 2012

Vinera neagra (Black Friday)

Dupa ce am preluat Valentine's Day si Halloweenul, a venit timpul sa preluam de la americani si ceva care este, dupa parerea mea, mult mai util: vinerea neagra.

Ce este?
Conform wikipedia, este vinerea de dupa Ziua Recunostintei (Thanksgiving) cand incepe in mod oficial sezonul cumparaturilor de Craciun, si cand majoritatea magazinelor ofera reduceri fabuloase ca sa incurazeje vanzarile.
Numele vine din Philadeplhia si era folosit initial pentru a descrie aglomeratia masiva de dupa Ziua Recunostintei.

Ce inseamna asta?
Reduceeeeeri!
Va rog din suflet, cand cititi asta nu va imaginati un strigat pitigaiat de blonda obsedata de shopping-uiala, sunt inca satena si am pretentia ca vocea mea nu irita urechea. Ma gandeam, desigur, la carti.

Oferta libris.ro pentru maine suna cam asa:
Black Friday, ziua cu cele mai mari reduceri din an aduce în 2012, prin librăria online libris.ro, reduceri între 30% - 85% pentru toate cele 147.787 de titluiri de carte. 22.563 de titluri în limba română şi 125.224 de titluri în limba engleză beneficiză în data de 23 noiembrie 2012 de cele mai mari reduceri aplicate în anul 2012.
În plus, de Black Friday, cititorii de carte din România au parte, prin libraria online libris.ro, de o promoţie surpriză: transport prin curerat rapid Cargus, la doar 4,99 lei.
Toate reducerile şi promoţiile campaniei Black Friday pe libris.ro sunt valabile în data de în data de 23 noiembrie 2012 pentru toate comenzile plasate în intervalul orar 0.0’.0’’ - 23.59’59’’


Oferta Nemira pentru maine:
După multe vineri colorate, a venit şi rândul vinerii negre, ziua cu cele mai mari reduceri din an.
Dacă nu aţi achiziţionat cartea preferată de la Nemira, acum este momentul ideal! În Vinerea Neagră, Nemira vă oferă reduceri de până la 70% şi cele mai bune titluri, recompensate cu premii de referinţă în literatură.
Descoperiţi autori precum Stephen King, George R.R. Martin, Orson Scott Card, Frank Herbert, Julian Barnes sau Philip K. Dick şi romane ca Misterul lui Edwin Drood, Vorbitor în numele morţilor, Lumina ce se stinge.
Spor la cumpărături!


Cei de la Leda promit si ei reduceri speciale maine, in cadrul targului Gaudeamus:


Asadar, maine e momentul imbogatirii bibliotecii personale. Eu una n-am de gand sa ratez ofertele acestea, asa reduceri masive vezi rar!

4 comentarii:

  1. De gasit reduceri am gasit o multime din pacata n-am gasit la cartile pe care le cautam eu ca cel de j.d.robb unde reducerea a fost nu prea semnificativa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu n-am gasit reduceri semnificative la cartile pe caremi le doream! au fost reduceri la cu totul si cu totul alte carti!

      Ștergere
    2. Dar ramane speranta poate anul viitor vor baga la oferta si ce cautam noi

      Ștergere
    3. Pana atunci, puteti urmari trendul reducerilor ca sa vedeti care e cea mai buna la care se ajunge si sa profitati de ea cand o sa apara :)

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.