Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

miercuri, 24 aprilie 2013

Jurnal: Mea culpa


Am tras chiulul. Stiu. As putea sa dau vina pe Bac, pe netul care s-a stricat in ultimele cateva zile sau sa ma apuc sa va insir toate micile motive care m-au impiedicat ca in ultimele doua saptamani sa va mai bat la cap, insa adevarul e ca in final e vina mea si a modului in care mi-am organizat prioritatile.

Totusi, I'm here to stay, deci n-ati scapat de mine! Si au fost doua saptamani interesante: am plantat copacelul de la ALL, am mai citit niste carti, am fost la un concert si la un film, am fost la a doua intalnire a Clubului de lectura Nemira... asa ca am destule lucuri pe care vreau sa le impartasesc cu voi. Asteptati-va deci ca in zilele urmatoare, sa recuperez perioada mea de chiul. Hope you still like what I have to say :)

3 comentarii:

  1. de abea astept, mai ales niste recenzii

    RăspundețiȘtergere
  2. si chiar asa este sa stii imi place ca nu faci recenzii lungi si plictisitoare dar imi place ca faci recenzii la unele carti despre care habar n-am cum sunt cele din categoria sf, poate acum nu imi plac, dar cine stie intr-o zi imi vor placea iar aceste recenzii imi vor fi folositoare pentru a-mi forma o parere! eu citesc aproape mereu articolele tale dar nu las mereu comentarii! sa stii ca la fostul blog aveam probleme cu primirea newsletterului, pur si simplu ori imi intra in spam ori nu il primeam deloc, trebuia sa mai verific eu din cand in cand blogul personal

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.