Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

joi, 25 aprilie 2013

Am plantat un copacel!

Va spuneam ieri ca in cadrul scurtei mele absente, n-am stat degeaba. Printre altele, am plantat unul dintre cei patru copacei pe care l-am obtinut, cu ajutorul vostru, in cadrul campaniei vALLuntar. Ceilalti au fost plantati de catre cei de la editura ALL la Snagov.

Stand la bloc, nu prea aveam unde sa-l plantez, asa ca am hotarat sa-l plantam cu clasa in curtea liceului (si profit de ocazie ca sa le multumesc colegilor care au contribuit cu comentarii!) A fost extrem de amuzant pentru ca, pe scurt, un om sapa o groapa si vreo 20 stateau pe margine si dadeau indicatii... insa mai in gluma, mai in serios, copacelul a ajuns in pamant si deja au inceput sa-i creasca frunzulitele, asa ca suntem extrem de mandrii de el. Pacat ca n-am reusit sa-i dam un nume... Poate pana la intalnirea de 10 ani ne vine vreo idee buna :))

Copacelul nostru a fost doar unul dintre cei 632 de puieti care au fost pusi la dispozitie de catre ROMSILVA in urma rezultatelor campaniei vALLuntar. Si desi scopul principal al campaniei a fost cel ecologic, mie mi se pare la fel de important faptul ca in cadrul acesteia s-au citit 522 de carti!

"Le mulţumim prietenilor noştri din online pentru rezultatele excepţionale obţinute, pentru implicarea şi entuziasmul lor. Ne bucurăm că, pe lângă copacii ce vor fi plantaţi şi îndemnul la lectură, campania a contribuit la creşterea grupului de facebook vALLuntar unde cititorii s-au obişnuit să intre pentru a primi recomandări de lectură." - a declarat Mario De Mezzo, CEO Grupul Editorial ALL.

Desi aflata la a doua editie, pentru mine campania vALLuntar a fost prima experienta de acest gen, dar mi-a placut enorm, asa ca voi participa si anul viitor si incurajez toti bloggerii sa faca la fel!

4 comentarii:

  1. Ce dragut e ! o sa aveti amintiri !

    RăspundețiȘtergere
  2. Campania a fost extraordinară și mă bucur că a participat multă lume.

    Felicitări pentru copăceii adunați și pentru cel plantat în curtea școlii. Eu i-am lăsat pe ai mei în grija celor de la All, căci locuiesc lângă pădure și mi-am zis că e mai bine să fie plantați într-un loc unde nu sunt foarte mulți.

    Spor la citit!
    P.S. Participi și în noua campanie ALL?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In principiu da, dar ramane de vazut cat de multe carti de-ale lor pot sa citesc :D

      Ștergere
  3. foarte frumos! sa vezi ce satisfactie o sa ai peste ani si ani de zile, poate cand copilul tau va studia la acel liceu sa vada un copacel plantat de tine care a crescut mare si la umbra caruia se va aseza in zilele calduroase pentru a se racorii

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.