Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

vineri, 14 decembrie 2012

Ce fac eu acum...

Stiu ca titlul postarii seamana foarte mult cu un topic pe care il intalnim adesea pe forumuri la sectiunea jocuri, insa eu nu am de gand sa ma joc, ci pur si simplu sa scriu ca sa ma "descarc". Este foarte posibil ca aceasta postare sa arate ca un jurnal, dar eu vreau sa fie mai mult o postare libera. Un fel de discutii de vineri spre sambata seara/dimineata nici nu mai stiu sa ma exprim :))

Nu stiu cati dintre voi ati cumparat ultimele doua reviste Bravo Girl (cele cu seria "Casa Noptii"), dar eu le-am luat, pentru ca intr-adevar vreau seria asta in biblioteca si nu stiam cum sa fac sa o am mai repede. Vara trecuta am citit "Semnul" si mi-a placut. Vreau sa spun ca am mai mentionat intr-o postare ca mi-a fost un tovaras extraordinar pe tren cand nu dormeam. Nu vreau sa ii fac recenzie (inca) dar chiar imi place stilul autoarelor: simplu, scurt, la obiect, cu o actiune usor previzibila, dar pana acum nu am gasit ceva care sa ma "racaie pe retina", asa ca azi cand m-am apucat in metrou spre facultate sa citesc "Tradarea" pana la sfarsitul cursurilor citisem deja uneva la 100 de pagini (86, dar daca nu adorm, o sa ajung la suta curand). E o carte de buzunar interesanta, usoara si care te lasa sa fii atent la teoria consumatorului la marketing sau la scrisoarea de recomandare a unui fost angajat de la engleza si ca bonus am prins in zbor si cateva barfe dintre colege si o discutie foarte aprinsa despre "serialul-feomen" Jurnalele Vampirilor, care apropo nu vi se pare ca devine din ce in ce mai comercial?

Nu prea stiu exact ce vreau sa spun, pentru ca am foarte multe idei in cap. Adica uitati-va putin la mine, am inceput sa vorbesc despre "Casa Noptii" si m-a cuprins furia pe scenarista serialului Jurnalele Vampirilor, care se complica prea mult sa isi pastreze fanii (parerea mea). Poate ca daca as face asta mai des, as avea ceva mai multa ordine in ganduri si asa as afla si parerile voastre despre subiectele care ma rod pe interior.

Apropo, ca sa nu uit ideea, felicitarile mele Ghandei pentru tema de iarna si ca a reparat GFC-ul, nu stiu cum a rusit, dar a facut-o si pe asta.

7 comentarii:

  1. incepusem sa cred ca nu mai e nevoie de mine, dar daca iar te apuci de copiat...
    pot sa te parafrazez?
    "este foarte posibil ca aceasta postare sa arate ca un jurnal", si este foarte posibil sa para copiat dupa ghanda, dar va jur ca nu e si "poate ca daca as face asta mai des" o sa va conving ca eu nu copiez decat ideile bune, dar ma prefac ca nu.
    ma mir ca ghanda mai vorbeste cu tine. ti-ai amintit sa-i multumesti in final, desi mergeau mai bine niste scuze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mi-e foarte clar cum ai ajuns tu avocatul meu, dar pentru postarile tip Jurnal chiar nu-mi pot asuma copyright. Nu eu am inventat jurnalele si nici n-am fost eu prima care sa scrie pe blog doar pentru ca are chef...

      Ștergere
  2. Mie una chiar imi place postarea ta si e placut sa citim uneori si pareri personale despre anumite momente din viata, ne da posibiliatea sa ne simtim mai aproape de voi

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca e bine sa mai facem si postari din astea din cand in cand. Cu aceasta ocazie, ne cunoastem si mai bine unii pe altii :*

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie imi place postarea ta, fiindca apreciez sinceritatea! de ce sa incurjezi anumite carti sau seriale daca tie chiar nu iti plac? asta se numeste libera opinie si dreptul la exprimarea ei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte adevarat, nu poti ridica in slavi ceva doar pentru ca e sustinut de altii

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.