Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

vineri, 9 noiembrie 2012

Recenzie: Atingerea Umbrei (Academia Vampirilor #3)

Things are getting complicated... and hot!

Cam asa as putea descrie pe scurt actiunea cartii pentru ca in timp ce se realizeaza o introducere in politica si modul de organizare al lumii moroilor, Dimitri si Rose incep in sfarsit sa renunte la ideea lor fixa cum ca ar trebui sa stea departe unul de celalat. (Era si cazul ca astia doi sa inceapa sa gandeasca.) Si, in plus, toata ideea cu "atinsa de umbra" e dezvoltata, Rose afland ca poate face "smecherii" noi - si deloc placute. Asadar, ca de obicei, cartea e o lectura placuta, te tine interesat si lipit de ea pana cand o termini. Nu vreau sa va dezvalui mai multe ca sa nu dau vreun spoiler, dar va spun doar ca finalul va va soca (nu e neaparat neasteptat, la un moment dat devine evident, dar autoarea a fost foarte curajoasa ca sa faca asta, parerea mea).

Totusi, lasand plotul la o parte, am o singura mica nelamurire. Conform "lumii" (aka internetului), si in cazul acestor carti exista doua mari tabere: tabara pro Adrien si tabara pro Dimitri. Acum, intrebarea mea este: Ce e asa interesant la Adrien? Serios, tipul nu-mi inspira nimic. Bine, nu sunt eu marele judecator impartial, mereu in carti mi se par mai interesanti barbatii membri in armata, garzi, jandarmerie, bodyguarzi etc. unde domneste disciplina si actiunea rapida, aproape instinctiva decat tipii bogati si viciosi al caror unic scop in viata e sa seduca orice specimen de gen feminin, dar serios, chiar nu vad ce e interesant la Adrien.

Dimitri, in schimb, mi-e simpatic si o inteleg pe Rose, dar nici el nu e "cu toate rotitele la locul lor". La 20 si de ani, nu pot sa inteleg ce e fascinant la o fetita cu o problema de temperament, chiar daca e "ataaaaat de indrazneata si devotata" si seamana atat de "mult" cu el. Dar clar o inteleg pe ea.

Adrien, in schimb, repet, nu-mi spune nimic. Asadar... primesc putina munca de lamurire de la fani? Puppy eyes?

14 comentarii:

  1. A aparut volumul 4 in editie de chiosc ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a aparut marti prima jumatate din Juramant de Sange, a doua jumatate urmand sa apara pe 20.11.

      Ștergere
    2. am citit-o cu placere dar nu e o carte in care as investi s-o am in biblioteca

      Ștergere
    3. nici eu nu as investi sa o am in biblioteca, am mult prea multe carti de achiztionat

      Ștergere
  2. Nici eu nu inteleg ce e asa interesant la adrian,imi este mult mai simpatic Dimitri.Chiar nu ma asteptam la un astfel de final dar mi-a placut cartea..nu pot sa spun acelasi lucru si de volumul 4,care este foarte plictisitor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E simpatic pentru ca e personajul principal alaturi de rose si normalitatea zice ca el trebuie sa fie cel simpatic desi nu stiu ce sa zic, mie mi se pare putin cam las

      Ștergere
    2. De acord in legatura cu volumul 4... m-am apucat de 5 din speranta ca e mai bun ca 4 :)

      Cat despre Dimitri, si mie imi place mult in primele 3 volume si mi se pare orice, mai putin las. Singurul lucru pe care nu l-am inteles la el a fost ce naiba vede la Rose, dar in rest, primeste nota 10 cu plus de la mine :)

      Ștergere
  3. Nu stii ca in general girls are atracted to the baiatul rau si sexy, sau ma rog baiatul rasfatat pana la urma nici unul nu-i perfect dar nici rose nu e suta la suta cu sindrila pe casa asa ca actiunile ei desi ciudate nu mai ridica semne de intrebari :)) daca in schimb s-ar fi cuplat cu lissa atunci clar ar fi fost ceva mai atipic...asa e un soi de lolita vampireasca daca mi-e permis desi diferenta dintre dimitri si rose ca varsta e mai mica decat cea dintre lolita si proful ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Credeam ca doar eu folosesc expresia "cu sindrila pe casa".
      Esti de-a mea :))

      Ștergere
    2. eu folosesc cu tigla pe casa

      Ștergere
    3. Ma bucur ca nu sunt singura care foloseste expresia asta :)

      Ștergere
  4. Acum nu stiu cum sa imi expri opinia. Pur si simplu, aceasta serie nu ma atrage, cu tot cu soiurile ei de vampiri :)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.