Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

marți, 9 august 2011

Concurs marca Nesquick_BadGirl

Dupa cum stiti majoritatea concursurilor organizate sunt facute de bloggeri cu ajutorul partenriatelor dintre ei si Edituri, insa am descoperit un concurs care a fost organizat de catre o bloggerita pe cont propriu. Daca vreti sa intrati in posesia volumului The Awakened de Jason Tesar, trebuie sa intrati AICI si sa completati "forumularul".

O carte buna nu trebuie sa fie in format de hartie pentru a fi citita!

6 comentarii:

  1. Frumos concursul:).
    Nu e neaparata nevoie de sponsori pentru a organiza concursuri dragute. Te invit si la concursul de pe blogul meu:
    http://love-for-books.blogspot.com/

    O zi faina!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. interesanta cartea:-?..pacat ca nu am participat:|

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am stiut de concurs, desi premiul pare interesant.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragut! :* Pacat ca nu am participat si eu! :(

    RăspundețiȘtergere
  5. era in engleza deci oricum nu m-as fi bagat in concurs

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.