Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

duminică, 24 iulie 2011

Noua tema a blogului

Dupa cum vedeti am modificat tema blogului. Sper ca va place si va astept cu pareri si propuneri.

8 comentarii:

  1. Bun buuuun. Adica da, imi place. Mult. Congrats autorului. Si tie, ca l-ai gasit :))

    Am o singura miiica observatie. Mica mica, promit. Fontul folosit la banner putea sa fie unul putin mai lizibil. Adica P-ul seamana izbitor cu un fel de "To", a-ul seamana cu un d si e-ul cu un c. Poze e superba, dar chiar nu ma omor dupa font.

    Dar imi place nemaipomenit noua tema. :D

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. prea tare.. eu sunt autorul.. ms ghanda..eu am ales un font "sucit" sa bag lumea in ceata;))

    RăspundețiȘtergere
  3. E super! LIKE! BIG LIKE!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte frumoasa tema de acum...in special bannerul.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu stiu care era vechea tema dar probabil ca a fost reusita din moment ce toti te-au felicitat

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.