Blog   |  Despre   |  Recenzii   |  Book Bloggers of Bucharest                        
Anunț!
Începând din data de 27 iulie 2017, blogul s-a mutat la adresa jurnalul-unei-cititoare.ro. Aceasta este o versiune statică a lui de până la acea dată.

Vei fi redirecționat automat spre noul website în 15 secunde. (sau apasă aici)
Acolo, vei putea folosi funcția de căutare de pe bara din dreapta pentru a găsi articolele mai vechi.

luni, 16 mai 2011

Precomanda Micutele Mincinoase 2

Pentru a putea sa comandati dati click pe imagine. Lectura placuta!


6 comentarii:

  1. cat imi place cum e scris Micutele Mincinoase...ambele seri sunt bune:-?

    RăspundețiȘtergere
  2. E frumos ca la precomenzi au reducere...imi pare mai buna MM.

    RăspundețiȘtergere
  3. Yupii! Chiar ca e super cu reducerile astea la precomenzi! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. mie micutele mincinoase mi se par atractive numai ca nu am vazut serialul sa vad exact daca mi-ar placea sau nu

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.